دروازه بان جدید پرسپولیس آسمیر آودوکیچ نام دارد و اهل بوسنی است. او متولد 13 می 1981 و سی سال سن دارد. آودوکیچ که 190 سانتیمتر قد دارد در باشگاه های بوسنی و کرواسی سابقه بازی کردن دارد.

کارهای مهمی که او انجام داده از سال 2010 شروع شده است.او در این سال توانست با تیم بوراک بانها،قهرمان لیگ برتر بوسنی شود.آسمیر در هر 30 بازی این تیم دروازه بان ثابت بوده و در این 30 بازی 15 گل خورده است.

نکته مهم این است که او در گل نخوردن هم رکورد دارد است.او این 15 تا گل را در یازده بازی خورده است و در 19 بازی دروازه تیمش را بسته نگه داشته است. از هفته پنجم تا هفته سیزدهم که در مجموع 722 دقیقه می شود گلی را دریافت نکرده است.

آسمیر سال گذشته و در مرحله مقدماتی لیگ اروپا 2 بازی مقابل تیم لوزان سوئیس انجام داده است. او امسال در همین تیم بوراک در 15 بازی نیم فصل اول 7 تا گل خورده است وتوانسته در 5 بازی متوالی دروازه اش را بسته نگه دارد. وی امسال هم دو بازی در مقدماتی لیگ اروپا انجام داده است که البته تیم آنها در این رقابت آنقدر ضعیف عمل کرده است که آسمیر در دو بازی 7 تا گل خورده است!

دروازه بان جدید پرسپولیس در تیم ملی جوانان بوسنی 10 بار سابقه بازی کردن دارد،در تیم ملی زیر 21 سال 4 تا بازی کرده است و برای اولین بار در سال 2004 به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است و دو بازی ملی  هم در کارنامه اش دیده می شود. آسمیر در بازی پلی آف یورو 2012 که در ماه نوامبر امسال برگزار شد مقابل پرتغال روی نیمکت ذخیره های بوسنی قرار داشت.چون که دروازه بان اول تیم ملی بوسنی در تیم استوک سیتی بازی می کند و گلر معروفی است.

بنا بر گزارش سایت های بوسنیایی رقم قرار داد او برای انتقال به پرسپولیس 130 هزار دلار است که 100 هزارد دلار را در ابتدای امضای قرارداد و 30 هزار دلار را هم در تابستان خواهد گرفت. او به صورت قرضی به ایران آمده و اگر طرفین راضی باشند شاید این قرار داد تمدید شود.آسمیر تا 21 دسامبر 2012 با تیم بوراک قرار داد دارد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 56
بازدید دیروز : 381
بازدید هفته : 446
بازدید ماه : 437
بازدید کل : 72231
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket