عشق یک معلم دچار فساد اخلاقی با دانش آموز 17 ساله اش به رسوایی کشیده شد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 4 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin

 

وی ادامه داد: این ساختمان تجاری به علت فرسودگی فرو ریخته است و تا کنون اخباری مبنی بر حضور افراد در این ساختمان گزارش نشده است.

معاون عملیات آتش نشانی تهران گفت: ساختمان فرسوده چهارطبقه ای ساعتی قبل در چهارراه ولیعصر تهران سقوط کرد.



فتح الله تیموری در گفتگو با مهر اظهار داشت: ساعتی قبل یک ساختمان چهارطبقه در چهاراه ولیعصر تهران فرو ریخت که بلافاصله نیروهای آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.



وی ادامه داد: این ساختمان تجاری به علت فرسودگی فرو ریخته است و تا کنون اخباری مبنی بر حضور افراد در این ساختمان گزارش نشده است.



تیموری تاکید کرد: ماموران آتش نشانی در حال آوار برداری و جستجو برای یافتن زیر آوارماندگان احتمالی ادامه دارد.






تاریخ: چهار شنبه 3 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin


دنیای اقتصاد: یکی از خوانندگان روزنامه دنیای اقتصاد روز گذشته در تماس با خبرنگار ما از فعالیت یک دختر‌بچه ۵ ساله در قالب یک کارگر ساختمانی در سطح شهر تهران خبر داد.

خبرنگار دنیای اقتصاد برای پیگیری ماجرا به محل فعالیت این کودک مراجعه کرد و مشخص شد که به علت فقر مالی این دختر بچه روزانه ۸ ساعت به همراه پدرش در ساختمان‌های در حال ساخت در نقش یک کارگر ساختمانی فعالیت می‌کند.

پدر این دختر بچه –یگانه – می‌گوید: چون کسی را ندارم مجبورم دخترم را روزانه به سر ساختمان بیاورم که با توجه به اینکه زمان رفت و آمدم به شهر مامازن ۶ ساعت است به شدت دخترم خسته و اذیت می شود.

او می‌گوید: در مامازن یک اتاق اجاره کرده که ماهانه ۱۰۰ هزار تومان اجاره می‌دهد.

پدر یگانه می‌گوید: به دلیل اینکه یگانه را روزها سر ساختمان می‌آورم، او نیز پا به پای من کار می‌کند و فعالیت‌های سبکی همچون حمل‌ کیسه‌های مصالح ساختمانی را انجام می‌دهد. او می‌گوید: یگانه چند روز پیش به خاطر گرد و خاک ناشی از گچ و سیمان مریض شده و یک شب تمام تب کرده است.

این کارگر کوچک ساختمانی امیدوار است که مسوولان و شرکت‌های ساختمانی برای استخدام پدرش به عنوان یک سرایه‌دار از خانواده‌اش حمایت مالی کنند.
متن زیرگفت‌وگو با این کودک ۵ ساله است، دختری که اگر چه فقیر است، اما پدرش برای تربیت او نهایت تلاش خود را کرده است.

یگانه! چرا اینجا کار می‌کنی؟

پدرم مریض است و پول نداریم. من هر روز با او می‌آیم که در خانه تنها نباشم. پدرم پایش درد می‌کند هر وقت کیسه‌های سیمان را بلند می‌کند اذیت می‌شود و شب‌ها از شدت درد خوابش نمی‌برد. من زور ندارم، اما کمکش می‌کنم که کمتر اذیت شود.

خانه‌تان کجاست؟

خیلی دور است ما در خانه‌مان یخچال و تلویزیون و تلفن نداریم.

چرا پیش مادربزرگ یا خاله‌ات نمی‌روی؟

مادرم مرده است. تازه مادربزرگم هم مرده و خاله و عمه هم ندارم.

چه درخواستی از مسوولان داری؟

پدرم نمی‌تواند کار کند، اما اگر کار نکند پول نداریم. هیچ‌ کس کمکمان نمی‌کند. پدرم می‌گوید اگر سرایدار یک ساختمان شود زندگی‌مان خوب می‌شود.

تلفن تماس و آدرس محل سکونت پدر یگانه در گروه مسکن دنیای‌اقتصاد موجود است.

منبع:donya-e-eqtesad.com




تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
 
رييس پليس آگاهي استان مركزي از كشف راز يك جسد سوخته و دستگيري متهم به قتل در شهر اراك خبر داد.

به گزارش (ايسنا، سرهنگ رضا احمدي در تشريح جزئيات اين خبر گفت: درپي كشف جسدي سوخته در نزديكي پارك جنگلي جاده اراك - خمين در ساعت 14 و 45 روز بيستم بهمن ماه سال‌جاري، بررسي موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي قرار گرفت.
 


ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin


عكس:تزيينيخبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: اجتماعي - حوادث

بنابراعلام پليس ايالت «ميزوري» آمريكا، پسر 9 ساله‌اي بر اثر شليك گلوله برادر بزرگترش مجروح و راهي بيمارستان شد.

به گزارش سرويس «حوادث» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، به گفته پليس محلي اين ايالت، اين دو برادر در حين بازي با اسلحه بودند كه پسر 9 ساله با شليك اتفاقي برادرش مجروح شد.

به گزارش رسانه‌هاي محلي، يكي از اقوام اين دو كودك مسئول نگهداري از آنان بود اما هنگام وقوع اين حادثه منزل را براي خريد ترك كرده بود.

به گزارش ايسنا به نقل از خبرگزاري يونايتدپرس، پليس پس از حضور در محل حادثه اعلام كرد، اتهامي متوجه اين كودك نيست.

انتهاي پيام

 




تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin

 

 

وقوع ۱۱۳ حادثه در ۲۴ گذشته موجب مرگ یک شهروند و مجروح شدن پنج نفر شد. رسیدگی به تصادفات مهم‌ترین عملیات امروز آتش نشان‌ها بود.
 مهر: واکنش سریع و تلاش همه جانبه آتش نشانان در مهار و خاموش کردن شعله‌های آتش ضایعات انباشته شده در زیرزمین یک ساختمان در حال ساخت از گسترش دامنه آتش سوزی جلوگیری کرد.

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط

 

براساس گزارش پلیس کراچی، زینب بی‌بی ۳۲ ساله با کمک خواهر‌زاده ۲۲ ساله‌اش موفق به کشتن همسرش شد.

تجاوز مرد پاکستانی به دخترش + عکس | Tafrihat.net

این زن به وسیله چاقو همسرش را تکه تکه کرد و گوشتش را پخت.

همسایگان این زن پس از استشمام بوی بد متوجه این امر می‌شوند و به پلیس اطلاع می‌دهند.
پلیس پس از دستگیری زن ۳۲ ساله از وی بازجویی کردند و علت این کار را از وی پرسیدند.

زن ۳۲ ساله علت قتل همسرش را این چنین اعلام می‌کند، شوهرم قصد داشت به دخترمان نزدیک شود و هنگامی که متوجه این قضیه شدم دیگر نتوانستم خودم را کنترل کنم با کمک خواهر زاده‌ام وی را با ضربات چاقو به قتل رساندم.




تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
م
مرد شیطان صفت که با طرح نقشه ای شوم زن جوانی را مورد آزار و اذیت قرار داده بود با تائید حکم اعدامش از سوی قضات دیوان عالی کشور در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته مردی با مراجعه به پلیس آگاهی استان فارس راز این جنایت سیاه را فاش کرد. او در شکایت خود گفت: چند شب قبل یکی از دوستانم من و همسرم را برای شام به خانه اش دعوت کرد. بعد از خوردن شام دچار سرگیجه شده و به خواب رفتم. وقتی بیدار شدم صبح شده بودم. دوستم ادعا کرد که به علت خستگی بعد از شام خوابم برده بود و او وقتی آن وضع مرا دیده دلش نیامده از خواب بیدارم کند.

از آن روز به بعد رفتار همسرم تغییر کرد. او خیلی ساکت و گوشه گیر شده بود. وقتی درباره تغییر رفتارش پرسیدم گفت که دوستم بعد از بیهوش کردن من او را مورد آزار و اذیت قرار داده است.

ماموران در ادامه به تحقیق از زن جوان پرداختند که او اظهارات همسرش را تائید کرد.

کارآگاهان پلیس پس از افشای راز این جنایت سیاه وارد عمل شده و مرد شیطان صفت را در عملیاتی ضربتی در یکی از شهرهای اطراف شیراز دستگیر کردند.

در ادامه با توجه به حساسیت ماجرا پرونده به شعبه دوم دادگاه فرستاده و در وقت فوق العاده به آن رسیدگی شد.

در جلسه دادگاه که به ریاست عرفانی زاده –رییس شعبه دوم دادگاه کیفری- و با حضور فارسی، رستگاری، مظفر و سجادی نژاد- چهار قاضی مستشار – برگزار شد، متهم با اعتراف به جرم خود گفت: شب حادثه دچار وسوسه شده و نقشه شیطانی خود را اجرا کردم.

قضات دادگاه با توجه به اعترافات متهم و شکایت شاکی پرونده مرد شیطان صفت را به اعدام محکوم کردند.

با اعتراض متهم،  پرونده به دیوان عالی کشور فرستاده شد که قضات دادگاه دیوان عالی کشور هم حکم مجازات را تائید کردند. با تائید حکم اعدام ، مرد شیطان صفت در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت.
 




تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط amin

 

قتل هولناک زن جوان در بلوار سرافرازان مشهد

حوادث :

مرد میانسال که صبح امروز جنایتی هولناک را در بلوار سرافرازان مشهد رقم زده بود در جریان تحقیقات ماموران پلیس دستگیر شد.
ساعت 7 و 30 دقیقه صبح امروز ماموران پلیس در پی تماس با مرکز فوریت های پلیسی مشهد از قتل زن جوانی در بلوار سرافرازان این شهر باخبر شدند. دقایقی بعد تیمی از ماموران کلانتری 40 مشهد همراه بازپرس جنایی مشهد در محل حاضر شده و با جسد زن 37 ساله ای روبرو شدند که به طرز هولناکی با ضربه های کارد از پا درامده بود. مرد میانسالی نیز به عنوان عامل جنایت از سوی اهالی دستگیر شده بود.

شاهدان ماجرا که با دیدن صحنه این جنایت وحشت زده شده بودند در جریان تحقیقات پلیسی گفتند: مقتول سوار یک خودروی آژانس در حال عبور از این محل بود که مرد میانسال راه خودروی آنها را با خودروی خود سد کرد. او پس از پیاده شدن از خودرو به سوی زن جوان رفت و پس از شکستن شیشه خودرو چند ضربه کارد به سر و گردن مقتول وارد کرد. مرد خشمگین سپس قربانی خود را از ماشین بیرون کشید و دوباره با کارد به جان او افتاد.

سرهنگ احد کریمی – رئیس پلیس مشهد – در این باره گفت: پس از تحقیقات مقدماتی جسد برای تعیین علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد. متهم نیز برای کشف انگیزه اش از این جنایت تحویل ماموران پلیس شد.
 




تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط
آخرین مطالب

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 211
بازدید ماه : 701
بازدید کل : 70376
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket