وقوع ۱۱۳ حادثه در ۲۴ گذشته موجب مرگ یک شهروند و مجروح شدن پنج نفر شد. رسیدگی به تصادفات مهم‌ترین عملیات امروز آتش نشان‌ها بود.
 مهر: واکنش سریع و تلاش همه جانبه آتش نشانان در مهار و خاموش کردن شعله‌های آتش ضایعات انباشته شده در زیرزمین یک ساختمان در حال ساخت از گسترش دامنه آتش سوزی جلوگیری کرد.

در پی اطلاع رسانی رخداد این آتش سوزی در ساختمان نیمه ساز در میدان بهاران، خیابان سجاد جنوبی، خیابان مرادبیگی به سامانه ۱۲۵، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۶۵ ساعت ۱۰: ۰۹ دقیقه امروز به محل حادثه اعزام شدند.

آتش نشانان که در کمتر از دو دقیقه به محل آتش سوزی رسیدند با سرعت عمل و تلاش همه جانبه و استفاده از تجهیزات ایمنی و خاموش کننده مقدار زیادی ضایعات انباشته شده در زیرزمین ساختمان در حال ساخت را که شعله ور شده بود مهار و کاملا خاموش کردند

برخورد خودرو با گاردریل بزرگراه

برخورد یک دستگاه خودرو سواری با نرده‌های محافظ بزرگراه که شب گذشته رخ داد باعث بر جا ماندن خسارت مالی شد.

این حادثه شب گذشته در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید کریمی، روبروی مجتمع صالحین رخ داد و در جریان آن برخورد یک دستگاه خودروی سواری با نرده‌های محافظ وسط بزرگراه باعث وارد آمدن خسارت مالی به خودرو و نرده‌های محافظ شد.
با اعلام رخداد این حادثه به سامانه ۱۲۵ آتش نشانان ایستگاه ۱۴ بلافاصله ساعت ۲۰: ۴۴ دقیقه راهی محل حادثه شدند.

جعفرشکرانه مهربانی فرمانده آتش نشانان در این باره گفت: آتش نشانان بی‌درنگ با اجرای عملیات ایمن سازی از بروز خطر آتش سوزی احتمالی پیشگیری کردند و با استفاده از تجهیزات ایمنی خودرو را به کناره ایمن بزرگراه هدایت کردند

واژگونی پژو پس از تصادف با وانت

رخداد حادثه رانندگی و واژگونی خودرو سواری موجب ایجاد خسارت مالی فراوان شد اما به کسی آسیب نرسید.

خودرو سواری شب گذشته هنگام حرکت در مسیر شرق به غرب بزرگراه همت، بعد از بلوار کوهسار پس از برخورد با یک دستگاه وانت بار روی سقف واژگون شد.

ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت ۲۲: ۵۵ دقیقه بادریافت خبر رخداد این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۷۴ را به محل حادثه اعزام کرد. فریبرز کافی فرمانده آتش نشانان در مورد این حادثه گفت: آتش نشانان بی‌درنگ باایمن سازی محل و استفاده از نوار ایمنی هشدار دهنده و قطع کردن جریان برق خودرو از بروز خطرات احتمالی جلوگیری کردند و خودرو واژگون شده را به حالت عادی برگرداندند.

این حادثه تلفات و خسارت جانی نداشت.

حریق در اتاقک کارگران

بی‌احتیاطی کارگران در قراردادن کپسول گاز شارژ فندک در کنار منقل روشن باعث انفجار و آتش سوزی در اتاقک کارگری شد. ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران ساعت: ۱: ۴۰ دقیقه بامداد امروز با دریافت خبر رخداد این حادثه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۲۵ را به محل حادثه در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران اعزام کرد.
 
به گفته علی عبداله آبادی فرمانده آتش نشانان، اتاقک کارگری به وسعت حدود ۱۲ متر مربع کاملاً شعله ور شده بود و آتش نشانان بی‌درنگ پس از ایمن سازی محل با قطع کردن جریان برق و استفاده از تجهیزات خاموش کننده شعله‌های آتش را به سرعت مهار و کاملا خاموش کردند.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن کپسول گاز شارژ فندک در کنار منقل روشن و رسیدن گرمای زیاد به آن علت رخداد این حادثه بوده است افزود: در جریان این حادثه خوشبختانه به کسی آسیب نرسید.

نجات راننده کمپرسور از داخل اتاقک

تلاش آتش نشانان باعث شد راننده کمپرسی در حادثه‌ای که به علت بی‌احتیاطی خودش رخ داد و او را در اتاق خودرو گرفتار کرد نجات یابد. این حادثه عصر دیروز به علت بی‌توجهی راننده کمپرسی رخ داد و موجب شد چرخ عقب کمپرسی از روی رمپ کارگاه شن و ماسه خارج و کمپرسی روی پاکت لودر پارک شده در کارگاه واژگون شود.

رخداد این حادثه سبب گیر کردن پای راننده ۵۵ ساله کمپرسی و گرفتار شدن او در اتاق خودرو شد.

در پی تماس مسئولان کارگاه شن و ماسه با سامانه ۱۲۵ و درخواست کمک از آتش نشانی بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۵۶ به سوی محل حادثه در کیلومتر ۳ جاده تلو حرکت کردند.

واحد کیانی رئیس ایستگاه ۵۶ که در محل حادثه حاضر بود گفت: آتش نشانان بی‌درنگ با بکارگیری تجهیزات ایمنی و نجات پس از ایمن سازی محل حادثه راننده گرفتار شده را با رعایت اصول ایمنی از درون اتاق کمپرسی بیرون آوردند و برای مداوا و انتقال به مرکز درمانی در اختیار امدادگران اورژانس قرار دادند

 تصادف سنگین دو خودرو در خیابان آفریقا

خودرو سواری پس از برخورد با یک دستگاه خودرو سواری پارک شده در کنار خیابان خسارت مالی شدیدی ایجاد کرد.

شهروندانی که عصر دیروز در بلوار آفریقا، خیابان شهید دامن افشار شاهد رخداد این حادثه بودند در تماس با سامانه ۱۲۵ از آتش نشانی کمک خواستند که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۱۱ راهی محل حادثه شدند.

به گفته محمدرضا وکیلی رئیس ایستگاه ۱۱ یک دستگاه خودرو سواری هنگام حرکت در مسیر به ناگاه از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با یک دستگاه خودرو سواری که در کنار خیابان پارک شده بود روی آن قرار گرفته بود.

وی افزود: آتش نشانان بی‌درنگ با قطع کردن جریان برق هر دو خودرو و ایمن سازی محل حادثه از رخداد آتش سوزی احتمالی جلوگیری و با استفاده از جرثقیل خودروهای آسیب دیده را به محل ایمن منتقل کردند.

این حادثه خوشبختانه تلفات و خسارت جانی نداشت و به کسی آسیب نرسید.

وقوع ۱۱۳ حادثه در ۲۴ ساعت

صدای آژیر خودروهای آتش نشانی در شب و روز گذشته ۱۱۳ بار در فضای کلانشهر تهران طنین انداز شد و آتش نشانان به یاری شهروندان شتافتند. آتش نشانان تهران با واکنش سریع و تلاش‌های همه جانبه خود در صحنه آتش سوزی‌ها و دیگرحوادثی که در شب و روز گذشته در کلانشهر تهران رخ داد ۴۲ شهروند را که گرفتار حادثه شده بودند نجات دادند.

در ۲۴ ساعت گذشته ۶ منزل مسکونی، ۲ واحد تجاری، ۱ دستگاه وسیله نقلیه و چند مورد دیگر با شعله‌های آتش روبرو شدند و خسارت مالی به آن‌ها وارد شد.

آتش نشانان علاوه بر خاموش کردن این آتش سوزی‌ها، عملیات امداد و نجات را در حوادث گوناگون دیگر از جمله ۱۴ حادثه آسانسور، ۱۱ حادثه رانندگی، ۱۰ حادثه گرفتار شدن افراد در اماکن مختلف، ۵ حادثه نشت گاز، ۴حادثه نشت آب در منازل و ۲ مورد گیر کردن حلقه انگشتری در انگشت دست انجام دادند.

در این مدت ۴۶ آتش سوزی و ۶۷ حادثه گوناگون دیگر در گوشه و کنار شهر تهران رخ داد که در جریان آن‌ها ۱ نفر جان خود را از دست داد و ۵ نفر آسیب دیدند.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 12
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 1415
بازدید کل : 71790
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket