زلزله در انگليس دلالان اروپايي را به تکاپو انداخت
 

استعفاي سرمربي تيم ملي فوتبال انگليس با ارائه برنامه سرمربي پرتغالي رئال مادريد براي اردوي تابستاني همزمان شد.


    به نقل از آس اسپانیا، کارشناسان برای چند هفته آینده و به خصوص فصل نقل و انتقالات تابستانی پیش رو، یک جابجایی بسیار پیچیده و چند وجهی را در عرصه مربیگری و به تبع آن بازیکنان پیش‌بینی می‌کنند.

رافائل بنیتس بیکار، آرسن ونگر راضی شده به ترک آرسنال، مورینیو تحت فشار، گواردیولا موفق و دارای بهانه برای کوچ، فرگوسن پا به سن گذاشته، رانیه‌ری عصبانی، آلگری مدعی، آنجلوتی ثروتمند و ویاس بواس ساکت و امیدوار، این‌ها گوشه‌ای از یک منشور چند وجهی است که در دستان دلالان معتبر اروپایی جابجا می‌شود و تکلیفش هنوز روشن نیست.

استعفای کاپلو از انگلیس می‌تواند آغازگر این تحولات اساسی باشد، بسیاری خانه بعدی کاپلو را یکی از دو تیم اینترمیلان یا یوونتوس می‌دانند و این در حالی است که مورینیو، سرمربی تیم رئال مادرید هنوز واکنش رسمی نسبت به پیشنهادات ایتالیایی، انگلیسی و حتی اخیرا آلمانی خود نشان نداده است.

رئال مادرید به طرز آشکاری در حال مذاکره به اصطلاح پشت پرده با وکیل آرسن ونگر و رافائل بنیتس است و مقامات فوتبال انگلیس گزینه‌های جالبی مثل اونای امری، سرمربی والنسیا و آلگری سرمربی میلان را روی میز کاری خود مشاهده می‌کنند.

این همه در حالی است که روز گذشته همزمان با انتشار خبر جدایی قطعی کاپلو از فوتبال انگلیس خبری دیگر از فوتبال اسپانیا و شهر مادرید منتشر شد که به نوعی آب پاکی بود بر دستان دلالان کمین کرده فوتبال اروپا.

خوزه مورینیو برای تابستان آینده برنامه پیش فصل ۲۰۱۲ – ۲۰۱۳ رئال مادرید را آماده و حتی از هم اکنون ساعات تمرین فشرده تیم در تابستان را نیز مشخص کرده است.

برنامه دادن به رئال مادرید الزاما تضمین کتبی مورینیو برای بقا در رئال مادرید نیست چرا که نه تنها خواست اصلی آقای خاص قابل تغییر است بلکه باشگاه رئال مادرید نیز در ابقای مورینیو تردید دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 21 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket