کارلوس کي‌روش در پايان اولين اردوي خود با تيم ملي ايران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اردوي خوبي بود، بازيکنان بسيار حرفه‌اي عمل کردند و تمرکز لازم را بر روي تمرينات داشتند. هدف من از اين اردو شناخت بهتر بازيکنان بود و اينکه اين فرصت متقابل به کادر فني و بازيکنان داده شود تا از يکديگر شناخت پيدا کنند.

 کي‌روش در مورد اينکه در اردوي بعدي بازيکناني جديد دعوت خواهند شد يا نه گفت: بازيکنان تيم‌هاي ملوان، استقلال، سپاهان، فولاد و ذوب آهن که در جام حذفي و ليگ قهرمانان آسيا حضور دارند در اردوي بعدي حاضر نيستند اما براي اردوي بعد ليستي جديدي اعلام مي‌شود.

 سرمربي پرتغالي تيم ملي ايران در مورد اينکه چرا فرهاد مجيدي و جواد نکونام با وجود آمادگي به تيم ملي دعوت نشدند اما علي کريمي نيمکت‌نشين را دعوت کرده گفت: نکونام به باشگاهش تعهد دارد و بازي‌هاي اوساسونا به پايان نرسيده است. همانطور که بازيکني از ذوب آهن، پرسپوليس و سپاهان به تيم ملي دعوت نکردم نکونام را هم به تيم ملي دعوت نکردم.

 وي عنوان کرد: شما که گزارشگر حرفه‌اي هستيد بايد بدانيد مجيدي از تيم ملي خداحافظي کرده است و من به خواست اين بازيکن احترام گذاشتم و او را به تيم ملي دعوت نکردم.

 کي‌روش در مورد اينکه علي کريمي هم از تيم ملي خداحافظي کرده بود پس چرا او را به تيم دعوت کرديد گفت: کريمي براي حضور مجدد در تيم ملي اعلام آمادگي کرد اما اين آمادگي از طرف مجيدي به من اعلام نشد. فرق است بين بازيکني که از تيم ملي خداحافظي مي‌کند اما دوباره مي‌خواهد به تيم ملي برگردد و من اين فرصت را به او دادم.

 سرمربي تيم ملي زماني که دوباره با سؤالي از خبرنگاران مبني بر وضعيت مجيدي روبه‌رو شد با ناراحتي گفت: شما خبرنگار هستيد يا کارمند مجيدي؟

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 39
بازدید دیروز : 909
بازدید هفته : 39
بازدید ماه : 2077
بازدید کل : 73871
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket