قول ژاوي به فوتبال دوستان : با تيكي‌تاكا شبي لذت‌بخش را رقم مي‌زنيم
ژاوي در گفت‌وگو با هفته‌نامه کيکر آلمان اظهار داشت: احساس مي‌کنم مقابل منچستري‌ها يک فينال رويايي را در پيش داريم. مي‌خواهيم با تيکي‌تاکا، يک شب لذت بخش را به همه مردم دنيا ارزاني کنيم.

در اين مصاحبه که به بهانه بازي نهايي ليگ قهرمانان اروپا انجام گرفته، ستاره خط مياني کاتالاني‌ها به نکات ديگري نيز اشاره کرده است:

*آقاي ژاوي، در فينال دو سال قبل ليگ قهرمانان اروپا در سال 2009، بارسا 2 بر صفر مقابل منچستريونايتد برنده شد. آن برد به بارسا براي تکرار نتيجه اطميناني مي‌دهد؟
به غير از دقايق اوليه آن بازي که يونايتدي‌ها فشار خيلي زيادي وارد کردند، بارسا در اکثر اوقات بازي بهتر بود. مي‌خواهيم همان برتري را دومرتبه تکرار کنيم ولي از اين نکته نيز آگاهي داريم انگليسي‌ها خواهان انتقام هستند. سرآلکس فرگوسن روباه پيري است که مسلما اين دفعه مي‌رود تا خط مياني تيمش را مستحکم کند چون مي‌خواهد نبض بازي را در دست گيرد.

*يعني بارسا مثل گذشته درخشش نخواهد داشت؟
مي‌توان خوش درخشيد ولي تنها با يک اشتباه خيلي کوچک، نتيجه را از دست داد. مي‌توان گفت تيم برتر اين ميدان، ما هستيم اما براي اولين بار چنين ويژگي خيلي مهم نخواهد بود.

* بارسا اعتماد به نفس و انگيزه برد دارد؟
هردو خصيصه که خيلي هم مهم هستند، در تيم ما وجود دارد. البته بايد پذيرفت به لحاظ تيمي، منچستري‌ها کامل‌تر از قبل شده و خطرناک تر عمل مي‌کنند. وضعيت‌شان به گونه‌اي است که مي‌خواهند سريع به گل برتري برسند تا کنترل بازي را در دست گيرند.

*از اين موضوع چه چيزي دستگير تيم شما مي‌شود؟
اين که منچستر فقط روني و چي‌چاريتو نيست. آنها در همه جاي زمين بازيکن درجه يک دارند. همچنين اين نکته که يک مجموعه يکپارچه هستند. مي‌خواهند جلوي تيکي‌تاکا بارسا را بگيرند. ما هم مي‌خواهيم بازي گروهي‌شان را از کار بيندازيم.

*سال 1992 بارسا در فينالي که در همين ويمبلي، محل بازي شنبه شب با منچستر، بارسا اولين جام خود را در اين پيکارها کسب کرد. از آن بازي چيزي به خاطر داريد؟
بله. من تازه دوازده ساله شده بودم. دلم خيلي مي‌خواست به عنوان تماشاگر به لندن بروم ولي پدر و مادرم نگذاشتند سفر کنم. مي‌گفتند براي اين کار خيلي کوچکم. باور کنيد خيلي گريه و زاري کردم اما فايده‌اي نداشت. خوشحالم که الان در لندن هستم.

*... با چه احساسي؟
اين احساس که يک فينال رويايي را در پيش داريم. مي‌خواهيم با تيکي‌تاکا، يک شب لذت بخش را به همه مردم دنيا ارزاني کنيم.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 خرداد 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 897
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 2035
بازدید ماه : 2026
بازدید کل : 73820
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket