مارات 3 بر صفر پیروز این بازی شناخته شده و سه امتیاز نیز از این دیدار کسب می‌کند. براساس اعلام کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا "جاسم فیصل"، مدافع تیم فوتبال امید عراق برای این دیدار محروم بوده و نمی‌توانسته برای تیمش به میدان برود.
 
 فیصل ابتدا در مرحله دوم رقابت‌ها و در دیدار مقابل تیم امید ایران یک کارت زرد دریافت کرد و با صعود تیم فوتبال امید عراق به مرحله سوم مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2012 لندن در دیدار مقابل استرالیا اخطاری دیگر از داور گرفت و دو اخطاره شد.
 
 بدین ترتیب جاسم فیصل نمی‌توانست در دیدار مقابل امارات در چارچوب مرحله سوم و گروهی مسابقات به میدان برود، چرا که یک بازیکن محروم بوده است. به این ترتیب عراق به قعر جدول گروه B رقابت‌ها سقوط کرد و همچنین هفت هزار فرانک سوئیس (7600 دلار آمریکا) جریمه شد.
 
 تیم فوتبال امید ایران به دلیل مشابه، یعنی استفاده از بازیکن محروم در دیدار رفت مقابل عراق در مرحله دوم از مسابقات فوتبال انتخابی المپیک 2012 لندن در قاره آسیا و در حالی که بازی را با نتیجه یک بر صفر برده بود، 3 بر صفر بازنده اعلام شد و از راهیابی به مرحله سوم رقابت‌ها بازماند.
 
 دیدار تیم‌های فوتبال امید عراق و امارات در تاریخ 27 نوامبر 2011 (19 آبان‌ماه 1390) در شهر دوحه قطر برگزار شد که در پایان آن بازی تیم عراق با نتیجه 2 بر صفر به پیروزی دست یافت.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 19 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 612
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1750
بازدید ماه : 1741
بازدید کل : 73535
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket