منصوريان: فاجعه بود/ وقتي كي روش فهميد يك ربع مات بود

 

 

 

عليرضا منصوريان در نشست خبري پس از بازي با تيم عراق، با تاييد شکست سه بر صفر تيم اميد در بازي رفت، گفت: متاسفانه امروز ساعت 11:30 در اردوي ما اتفاقي افتاد که همه بازيکنان پس از شنيدن آن تا 4 ساعت فقط گريه مي‌کردند.  اين اتفاق براي فوتبال ما يک فاجعه است. 4 ماه پيش يعني در اوايل اسفند به فدراسيون اعلام کردند که کمال کاميابي‌نيا دو اخطاره است و در بازي بعدي ايران نمي‌تواند بازي کند اما امروز در اردوي ما تازه به ما گفته‌اند که در بازي قبل نبايد از کاميابي‌نيا استفاده مي‌کرديم به همين خاطر بازي رفت سه بر صفر به سود عراق اعلام شده است.

منصوريان ادامه داد: پس از آن همه بازيکنان را قسم دادم که اين موضوع را به هيچ کس و حتي به خانواده‌هاي خود نگويند. تنها راهي که به ذهنم رسيد اين بود که کاري کنيم که حماسه ملبورن تکرار شود. به همين خاطر به کريم باقري زنگ زدم و گفتم الان به تجربه و روحيه‌اي که به ما مي‌دهي نياز داريم. تا ساعت 3 بعد از ظهر هنوز ترديد داشتم اين موضوع را به کي‌روش بگويم يا نه اما بالاخره اين موضوع را به او گفتم چرا که او سوپروايز تيم ماست. وقتي کي‌روش اين موضوع را فهميد يک ربع مات و مبهوت به من نگاه مي‌کرد. تنها کاري که ما در اين بازي مي‌توانستيم کنيم اين بود که با هم هم قسم شده و چهار گل به عراق بزنيم.

وي با بيان اينکه نمي‌خواهم بار اين شکست را از روي دوش خود بردارم، گفت: من سرمربي تيم هستم و مسووليت باخت دو بر صفر را مي‌پذيرم اما به من بگوييد در کجاي دنيا چنين اتفاقي مي‌افتد که يک فدراسيون به کادر فني تيمش نگويد کدام بازيکنان نمي‌توانند بازي کنند. شايد شما و تماشاگران در اين بازي فکر کرده باشيد که کادر فني ديوانه است از اول بازي به فکر گل زدن به عراق است در حالي که ما براي صعود تنها يک مساوي مي‌خواستيم.

منصوريان گفت: اين اتفاق بايد در کتاب گينس ثبت شود. نمي‌خواهم اسم کسي را بياورم و براي اينکه از حقانيت از بازيکن خودم دفاع کنم آبروي فرد ديگري ريخته شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 3 تير 1390برچسب:,
ارسال توسط amin
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 853
بازدید دیروز : 269
بازدید هفته : 1991
بازدید ماه : 1982
بازدید کل : 73776
تعداد مطالب : 751
تعداد نظرات : 74
تعداد آنلاین : 1



http://royalsell.com/theme/images/royalsell-amudi.gif

javahermarket